Autor: pod red. Elżbiety Skrzypek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce i rok wydania: Lublin 2001
Liczba stron: 174
Spis treści:
Elżbieta Skrzypek Wstęp
Część pierwsza PROBLEMY DOTYCZĄCE NARZĘDZI I INSTRUMENTÓW DOSKONALENIA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE
- Elżbieta Skrzypek Wpływ zintegrowanego systemu zarządzania na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie
- Lech Buchelt Systemy Zarządzania środowiskowego - nowe podejście do ochrony środowiska w organizacji
- Józef Jasik Przepływ informacji w TQM
- Grzegorz Iskra Kaizen jako strategia doskonalenia jakości i klucz Japonii do sukcesu na międzynarodowych rynkach
- Robert Daniluk Normy ISO-9000 w bankach
- Agnieszka Piasecka Efekty wdrożenia certyfikowanego systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie
- Grzegorz Kulbaka Systemy informatyczne jako instrument wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem
- Bogusław Gulski Restrukturyzacja przedsiębiorstw a lean management
- Dorota Chmielewska-Muciek Restrukturyzacja organizacyjna przedsiębiorstwa
- Elżbieta Gładosz Kultura organizacyjna jako przedmiot badań w nauce o organizacji i zarządzaniu. Studium literatury
- Andrzej Żuk Kierunki zmian w systemie zarządzania w małych i średnich firmach w Polsce w latach dziewięćdziesiątych .
- Agnieszka Sitko-Lutek Rola kadry kierowniczej w procesie kształtowania kultury uczących się organizacji
- Czesław Sikorski Komunikacja społeczna w przedsiębiorstwie
- Jerzy Baruk Elementy polityki innowacyjnej polskich przedsiębiorstw przemysłowych
- Anna Kruk Zarządzanie w aspekcie ryzyka
- Mariusz Kowalski Specyfika marketingu w zakładach opieki zdrowotnej
Fajny artykuł. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuńJak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuń