- Absencja pracowników (na przykładzie organizacji)
- Adaptacja nowo przyjętych pracowników w organizacji
- Analiza i diagnoza procesu rekrutacji i selekcji w firmie
- Analiza i ocena kompetencji kierowniczych na różnych szczeblach kierowania na przykładzie przedsiębiorstwa
- Analiza i ocena koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze MSP na przykładzie organizacji
- Analiza i ocena obszarów i możliwości zastosowania Internetu w systemie zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
- Analiza i ocena procesu zarządzanie personelem na przykładzie
- Analiza i ocena systemu motywowania oraz wynagradzania pracowników w przedsiębiorstwie
- Analiza i ocena systemu zarządzania na przykładzie organizacji
- Analiza i ocena wpływu konfliktów w organizacji na motywację pracowników do pracy w X
- Analiza i ocena wpływu szkolenia pracowników na poziom satysfakcji klienta w procesie obsługi klienta na przykładzie
- Analiza koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie przedsiębiorstwa
- Analiza kosztów pracy (na przykładzie przedsiębiorstwa)
- Analiza możliwości oraz korzyści wynikających z zastosowania Internetu w procesach szkolenia i doskonalenia pracowników w przedsiębiorstwie
- Analiza podmiotów szkolenia zawodowego w Polsce
- Analiza polityki zatrudnienia w firmie X
- Analiza pracy rekrutacyjnej w agencji doradztwa personalnego
- Analiza procesu motywowania pracowników w przedsiębiorstwie
- Analiza procesu rekrutacji i selekcji pracowników na przykładzie X
- Analiza procesu rekrutacji kadr (na przykładzie firmy)
- Analiza skuteczności systemu motywowania pracowników w firmie
- Analiza struktury organizacyjnej oraz założeń koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w X
- Analiza systemu komunikacji i jego znaczenie w funkcjonowaniu organizacji
- Analiza systemu motywacyjnego w firmie
- Analiza systemu motywowania płacowego i pozapłacowego w europejskim funduszu leasingowym.
- Analiza systemu motywowania pracowników do pracy na przykładzie X.
- Analiza systemu motywowania pracowników do pracy na przykładzie organizacji
- Analiza systemu motywowania pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa Analiza systemu motywowania pracowników w przedsiębiorstwie
- Analiza systemu oceniania pracowników (na przykładzie firmy)
- Analiza systemu strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie
- Analiza systemu wynagradzania pracowników w przedsiębiorstwie
- Analiza systemu wynagrodzeń a efekty pracy w X – studium przypadku.
- Analiza systemu zarządzania kadrami na przykładzie przedsiębiorstwa
- Analiza systemu zarządzania zasobami ludzkimi w Starostwie Powiatowym w x
- Analiza szkolenia zawodowego (na przykładzie firmy)
- Analiza wpływu motywatorów na motywację do pracy na przykładzie przedsiębiorstwa
- Analiza występowania oraz kierunki i sposoby rozwiązywania konfliktów społecznych w przedsiębiorstwie
- Analiza zjawiska wypalenia zawodowego u pracowników domów opieki społecznej w Polsce.
- Błędy w procesie oceniania pracowników na przykładzie X
- Charakterystyka procesu rekrutacji i selekcji pracowników
- Czas pracy i jego wykorzystanie w instytucjach kulturalnych.
- Drogi przepływu informacji we współczesnej organizacji
- Działalność socjalno-bytowa (na przykładzie organizacji)
- Elastyczne formy zatrudnienia w Polsce (lub na przykładzie przedsiębiorstwa)
- E-rekrutacja
- Etyka menedżera / biznesu jako istotny czynnik sukcesu organizacji
- Finansowe formy motywowania pracowników
- Funkcjonowanie oraz skuteczność systemu motywowania pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa
- Gospodarowanie zasobami pracy w przedsiębiorstwie X
- Headhunting
- Instrumenty motywujące pracowników do działania w teorii i praktyce
- Istota motywacji do pracy
- Kierowanie karierą pracowników jako instrument stabilizacji kadr
- Komunikowanie się w organizacji jako sposób na skuteczne zarządzanie
- Koncepcja i analiza systemu motywacji w przedsiębiorstwie
- Koncepcja zarządzania wiedzą na przykładzie przedsiębiorstwa
- Koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
- Konflikty w organizacji oraz sposoby ich rozwiązywania.
- Kształtowanie motywacji oraz zadowolenia z pracy w organizacji
- Kształtowanie satysfakcji i zadowolenia z pracy w Przedsiębiorstwie
- Kultura organizacyjna jako wartość we współczesnej organizacji
- Kulturowy wymiar międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi
- Kwalifikacje i kompetencje pracowników wdrażających normy ISO9001 w świetle badań własnych.
- Lider zespołu i jego rola w organizacji
- Materialne i niematerialne aspekty motywacji pracowniczej
- Menedżer przyszłości. Nowe wymagania wobec kadry kierowniczej
- Metody nowoczesnego zatrudniania personelu
- Metody oraz techniki oceny zasobów ludzkich na przykładzie przedsiębiorstwa
- Mobbing w miejscu pracy
- Modele szkolenia zawodowego
- Motywacyjna rola wynagrodzeń w systemie motywowania pracowników do pracy w przedsiębiorstwie Polkomtel S.A.
- Motywacyjność systemu wynagradzania
- Motywowanie i jego rola w koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie
- Motywowanie oraz ocenianie pracowników
- Motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie X
- Motywowanie pracowników w Urzędzie Pracy w X
- Motywowanie w przedsiębiorstwie na przykładzie
- Motywowanie za pomocą płac (na przykładzie organizacji)
- Negocjowanie jako sposób komunikowania się
- Nowe umiejętności i role menedżerskie
- Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji pracowników
- Ocena zarządzania zasobami ludzkimi w wybranym przedsiębiorstwie
- Outplacement jako narzędzie zarządzania zasobami ludzkimi
- Outplacement na przykładzie organizacji
- Outsourcing funkcji personalnej
- Planowanie oraz wdrażanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie organizacji
- Planowanie zasobów ludzkich w organizacji
- Płacowe i pozapłacowe środki wykorzystywane w procesie motywowania pracowników do pracy na podstawie przedsiębiorstwa
- Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów warunkiem sprawnego zarządzania firmą
- Polityka awansowania pracowników (na przykładzie firmy)
- Polityka personalna we współczesnych organizacjach
- Polityka szkoleniowa i strategia rozwoju zasobów ludzkich poprzez szkolenia w przedsiębiorstwie
- Pozyskiwanie utalentowanych pracowników
- Praca zespołowa podstawową formą ludzkiego działania
- Proces doboru pracowników (na przykładzie firmy)
- Proces oceniania pracownika
- Proces restrukturyzacji zatrudnienia (na przykładzie firmy)
- Procesy szkolenia pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa
- Program restrukturyzacji zatrudnienia jako problem w koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w X
- Przemieszczenia pracowników (na przykładzie firmy)
- Rekrutacja i rozwój przedstawicieli handlowych na przykładzie przedsiębiorstwa
- Rekrutacja i selekcja oraz ich rola we współczesnej koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi.
- Restrukturyzacja zatrudnienia i zwalnianie pracowników w przedsiębiorstwie
- Restrukturyzacja zatrudnienia w warunkach łączenia się przedsiębiorstw na przykładzie
- Rola HR menedżera w kształtowaniu i doskonaleniu procesu szkoleniowego - doświadczenia X
- Rola oraz znaczenie i ocena skuteczności systemu motywowania pracowników do pracy na przykładzie przedsiębiorstwa
- Rola oraz znaczenie menedżera personalnego w koncepcji zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem.
- Rola oraz znaczenie partnerstwa w zarządzaniu zasobami ludzkimi w świetle praktyki firmy
- Rola oraz znaczenie struktury organizacyjnej w funkcjonowaniu i rozwoju przedsiębiorstwa
- Rola oraz znaczenie zasobów ludzkich oraz zarządzania nimi we współczesnym przedsiębiorstwie na przykładzie
- Rozpiętość kierowania a kwestia struktury organizacyjnej we współczesnym przedsiębiorstwie.
- Rozwój kadry kierowniczej oraz jego znaczenie w koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie X
- Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym
- Specyfika polityki personalnej w małej firmie
- Strategia zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie przedsiębiorstwa X
- Strategia zwalniania pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie na przykładzie organizacji X
- Strategiczna karta wyników i jej miejsce w zarządzaniu zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
- Strategiczna karta wyników jako narzędzie zrównoważonego rozwoju zasobów ludzkich we współczesnym przedsiębiorstwie.
- Strategie oraz metody zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
- System motywowania płacowego i pozapłacowego na przykładzie przedsiębiorstwa
- System szkoleń jako istotny element zarządzania zasobami ludzkimi w X
- System szkoleń oraz jego wpływ na funkcjonowanie organizacji na przykładzie X
- System wynagradzania pracowników w przedsiębiorstwie X
- System wynagrodzeń (na przykładzie organizacji)
- System zarządzania zasobami ludzkimi a procesy rekrutacji i oceny pracowników na podstawie firmy
- System zarządzania zasobami ludzkimi a rozwój kompetencji i ocena personelu sprzedażowego na przykładzie
- Szkolenie formą inwestowania w pracownika
- Szkolenie formą inwestowania w pracownika
- Szkolenie i oceny kompetencyjne na przykładzie firmy
- Ścieżki kariery zawodowej (na przykładzie grupy zawodowej lub przedsiębiorstwa)
- Wartościowanie pracy (na przykładzie organizacji)
- Wpływ lidera na wyniki pracy zespołu w koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem
- Wpływ stylu kierowania na efektywność pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa
- Wpływ systemu motywowania na pracowników na przykładzie X
- Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie przedsiębiorstwa
- Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w korporacjach międzynarodowych
- Wynagrodzenia jako element motywujący pracowników na przykładzie X
- Zachowania organizacyjne jako istotny czynnik sukcesu organizacji
- Zarządzanie kompetencjami pracowników na przykładzie X
- Zarządzanie potencjałem społecznym w wybranym przedsiębiorstwie
- Zarządzanie potencjałem społecznym w wybranym przedsiębiorstwie
- Zarządzanie talentami w organizacji
- Zarządzanie wiedzą jako największą wartością w organizacji
- Zarządzanie zasobami ludzkimi na przykładzie przedsiębiorstwa
- Zarządzanie zasobami ludzkimi oraz jego znaczenie dla skutecznego funkcjonowania firmy X
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w czasach kryzysu gospodarczego.
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach na przykładzie X i Y
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w X w latach 2004-2008
- Zatrudnienie osób niepełnosprawnych (na przykładzie firmy)
- Zmiany i innowacje jako działania kreujące wizerunek współczesnej organizacji
- Znaczenie i rola oraz proces kształtowania kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie na przykładzie.
- Znaczenie kierowania oraz zakres funkcjonalny współczesnego kierownika.
- Zwolnienia personelu (na przykładzie firmy)
czwartek, 3 listopada 2011
Zarządzanie zasobami ludzkimi - tematy prac magisterskich i licencjackich
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
pozdrawiam
OdpowiedzUsuń