- Absencja pracowników (na przykładzie organizacji)
 - Adaptacja nowo przyjętych pracowników w organizacji
 - Analiza i diagnoza procesu rekrutacji i selekcji w firmie
 - Analiza i ocena kompetencji kierowniczych na różnych szczeblach kierowania na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Analiza i ocena koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze MSP na przykładzie organizacji
 - Analiza i ocena obszarów i możliwości zastosowania Internetu w systemie zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
 - Analiza i ocena procesu zarządzanie personelem na przykładzie
 - Analiza i ocena systemu motywowania oraz wynagradzania pracowników w przedsiębiorstwie
 - Analiza i ocena systemu zarządzania na przykładzie organizacji
 - Analiza i ocena wpływu konfliktów w organizacji na motywację pracowników do pracy w X
 - Analiza i ocena wpływu szkolenia pracowników na poziom satysfakcji klienta w procesie obsługi klienta na przykładzie
 - Analiza koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Analiza kosztów pracy (na przykładzie przedsiębiorstwa)
 - Analiza możliwości oraz korzyści wynikających z zastosowania Internetu w procesach szkolenia i doskonalenia pracowników w przedsiębiorstwie
 - Analiza podmiotów szkolenia zawodowego w Polsce
 - Analiza polityki zatrudnienia w firmie X
 - Analiza pracy rekrutacyjnej w agencji doradztwa personalnego
 - Analiza procesu motywowania pracowników w przedsiębiorstwie
 - Analiza procesu rekrutacji i selekcji pracowników na przykładzie X
 - Analiza procesu rekrutacji kadr (na przykładzie firmy)
 - Analiza skuteczności systemu motywowania pracowników w firmie
 - Analiza struktury organizacyjnej oraz założeń koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w X
 - Analiza systemu komunikacji i jego znaczenie w funkcjonowaniu organizacji
 - Analiza systemu motywacyjnego w firmie
 - Analiza systemu motywowania płacowego i pozapłacowego w europejskim funduszu leasingowym.
 - Analiza systemu motywowania pracowników do pracy na przykładzie X.
 - Analiza systemu motywowania pracowników do pracy na przykładzie organizacji
 - Analiza systemu motywowania pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa Analiza systemu motywowania pracowników w przedsiębiorstwie
 - Analiza systemu oceniania pracowników (na przykładzie firmy)
 - Analiza systemu strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie
 - Analiza systemu wynagradzania pracowników w przedsiębiorstwie
 - Analiza systemu wynagrodzeń a efekty pracy w X – studium przypadku.
 - Analiza systemu zarządzania kadrami na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Analiza systemu zarządzania zasobami ludzkimi w Starostwie Powiatowym w x
 - Analiza szkolenia zawodowego (na przykładzie firmy)
 - Analiza wpływu motywatorów na motywację do pracy na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Analiza występowania oraz kierunki i sposoby rozwiązywania konfliktów społecznych w przedsiębiorstwie
 - Analiza zjawiska wypalenia zawodowego u pracowników domów opieki społecznej w Polsce.
 - Błędy w procesie oceniania pracowników na przykładzie X
 - Charakterystyka procesu rekrutacji i selekcji pracowników
 - Czas pracy i jego wykorzystanie w instytucjach kulturalnych.
 - Drogi przepływu informacji we współczesnej organizacji
 - Działalność socjalno-bytowa (na przykładzie organizacji)
 - Elastyczne formy zatrudnienia w Polsce (lub na przykładzie przedsiębiorstwa)
 - E-rekrutacja
 - Etyka menedżera / biznesu jako istotny czynnik sukcesu organizacji
 - Finansowe formy motywowania pracowników
 - Funkcjonowanie oraz skuteczność systemu motywowania pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Gospodarowanie zasobami pracy w przedsiębiorstwie X
 - Headhunting
 - Instrumenty motywujące pracowników do działania w teorii i praktyce
 - Istota motywacji do pracy
 - Kierowanie karierą pracowników jako instrument stabilizacji kadr
 - Komunikowanie się w organizacji jako sposób na skuteczne zarządzanie
 - Koncepcja i analiza systemu motywacji w przedsiębiorstwie
 - Koncepcja zarządzania wiedzą na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
 - Konflikty w organizacji oraz sposoby ich rozwiązywania.
 - Kształtowanie motywacji oraz zadowolenia z pracy w organizacji
 - Kształtowanie satysfakcji i zadowolenia z pracy w Przedsiębiorstwie
 - Kultura organizacyjna jako wartość we współczesnej organizacji
 - Kulturowy wymiar międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi
 - Kwalifikacje i kompetencje pracowników wdrażających normy ISO9001 w świetle badań własnych.
 - Lider zespołu i jego rola w organizacji
 - Materialne i niematerialne aspekty motywacji pracowniczej
 - Menedżer przyszłości. Nowe wymagania wobec kadry kierowniczej
 - Metody nowoczesnego zatrudniania personelu
 - Metody oraz techniki oceny zasobów ludzkich na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Mobbing w miejscu pracy
 - Modele szkolenia zawodowego
 - Motywacyjna rola wynagrodzeń w systemie motywowania pracowników do pracy w przedsiębiorstwie Polkomtel S.A.
 - Motywacyjność systemu wynagradzania
 - Motywowanie i jego rola w koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie
 - Motywowanie oraz ocenianie pracowników
 - Motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie X
 - Motywowanie pracowników w Urzędzie Pracy w X
 - Motywowanie w przedsiębiorstwie na przykładzie
 - Motywowanie za pomocą płac (na przykładzie organizacji)
 - Negocjowanie jako sposób komunikowania się
 - Nowe umiejętności i role menedżerskie
 - Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji pracowników
 - Ocena zarządzania zasobami ludzkimi w wybranym przedsiębiorstwie
 - Outplacement jako narzędzie zarządzania zasobami ludzkimi
 - Outplacement na przykładzie organizacji
 - Outsourcing funkcji personalnej
 - Planowanie oraz wdrażanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie organizacji
 - Planowanie zasobów ludzkich w organizacji
 - Płacowe i pozapłacowe środki wykorzystywane w procesie motywowania pracowników do pracy na podstawie przedsiębiorstwa
 - Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów warunkiem sprawnego zarządzania firmą
 - Polityka awansowania pracowników (na przykładzie firmy)
 - Polityka personalna we współczesnych organizacjach
 - Polityka szkoleniowa i strategia rozwoju zasobów ludzkich poprzez szkolenia w przedsiębiorstwie
 - Pozyskiwanie utalentowanych pracowników
 - Praca zespołowa podstawową formą ludzkiego działania
 - Proces doboru pracowników (na przykładzie firmy)
 - Proces oceniania pracownika
 - Proces restrukturyzacji zatrudnienia (na przykładzie firmy)
 - Procesy szkolenia pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Program restrukturyzacji zatrudnienia jako problem w koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w X
 - Przemieszczenia pracowników (na przykładzie firmy)
 - Rekrutacja i rozwój przedstawicieli handlowych na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Rekrutacja i selekcja oraz ich rola we współczesnej koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi.
 - Restrukturyzacja zatrudnienia i zwalnianie pracowników w przedsiębiorstwie
 - Restrukturyzacja zatrudnienia w warunkach łączenia się przedsiębiorstw na przykładzie
 - Rola HR menedżera w kształtowaniu i doskonaleniu procesu szkoleniowego - doświadczenia X
 - Rola oraz znaczenie i ocena skuteczności systemu motywowania pracowników do pracy na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Rola oraz znaczenie menedżera personalnego w koncepcji zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem.
 - Rola oraz znaczenie partnerstwa w zarządzaniu zasobami ludzkimi w świetle praktyki firmy
 - Rola oraz znaczenie struktury organizacyjnej w funkcjonowaniu i rozwoju przedsiębiorstwa
 - Rola oraz znaczenie zasobów ludzkich oraz zarządzania nimi we współczesnym przedsiębiorstwie na przykładzie
 - Rozpiętość kierowania a kwestia struktury organizacyjnej we współczesnym przedsiębiorstwie.
 - Rozwój kadry kierowniczej oraz jego znaczenie w koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie X
 - Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym
 - Specyfika polityki personalnej w małej firmie
 - Strategia zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie przedsiębiorstwa X
 - Strategia zwalniania pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie na przykładzie organizacji X
 - Strategiczna karta wyników i jej miejsce w zarządzaniu zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
 - Strategiczna karta wyników jako narzędzie zrównoważonego rozwoju zasobów ludzkich we współczesnym przedsiębiorstwie.
 - Strategie oraz metody zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
 - System motywowania płacowego i pozapłacowego na przykładzie przedsiębiorstwa
 - System szkoleń jako istotny element zarządzania zasobami ludzkimi w X
 - System szkoleń oraz jego wpływ na funkcjonowanie organizacji na przykładzie X
 - System wynagradzania pracowników w przedsiębiorstwie X
 - System wynagrodzeń (na przykładzie organizacji)
 - System zarządzania zasobami ludzkimi a procesy rekrutacji i oceny pracowników na podstawie firmy
 - System zarządzania zasobami ludzkimi a rozwój kompetencji i ocena personelu sprzedażowego na przykładzie
 - Szkolenie formą inwestowania w pracownika
 - Szkolenie formą inwestowania w pracownika
 - Szkolenie i oceny kompetencyjne na przykładzie firmy
 - Ścieżki kariery zawodowej (na przykładzie grupy zawodowej lub przedsiębiorstwa)
 - Wartościowanie pracy (na przykładzie organizacji)
 - Wpływ lidera na wyniki pracy zespołu w koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem
 - Wpływ stylu kierowania na efektywność pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Wpływ systemu motywowania na pracowników na przykładzie X
 - Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w korporacjach międzynarodowych
 - Wynagrodzenia jako element motywujący pracowników na przykładzie X
 - Zachowania organizacyjne jako istotny czynnik sukcesu organizacji
 - Zarządzanie kompetencjami pracowników na przykładzie X
 - Zarządzanie potencjałem społecznym w wybranym przedsiębiorstwie
 - Zarządzanie potencjałem społecznym w wybranym przedsiębiorstwie
 - Zarządzanie talentami w organizacji
 - Zarządzanie wiedzą jako największą wartością w organizacji
 - Zarządzanie zasobami ludzkimi na przykładzie przedsiębiorstwa
 - Zarządzanie zasobami ludzkimi oraz jego znaczenie dla skutecznego funkcjonowania firmy X
 - Zarządzanie zasobami ludzkimi w czasach kryzysu gospodarczego.
 - Zarządzanie zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach na przykładzie X i Y
 - Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
 - Zarządzanie zasobami ludzkimi w X w latach 2004-2008
 - Zatrudnienie osób niepełnosprawnych (na przykładzie firmy)
 - Zmiany i innowacje jako działania kreujące wizerunek współczesnej organizacji
 - Znaczenie i rola oraz proces kształtowania kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie na przykładzie.
 - Znaczenie kierowania oraz zakres funkcjonalny współczesnego kierownika.
 - Zwolnienia personelu (na przykładzie firmy)
 
czwartek, 3 listopada 2011
Zarządzanie zasobami ludzkimi - tematy prac magisterskich i licencjackich
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
pozdrawiam
OdpowiedzUsuń